1. Caută produsul / serviciul dorit: poți caută un produs / serviciu direct în câmpul special de căutare sau navigând in categoriile de produse / servicii direct din meniul afișat.
  2. Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș” sau prin selectarea butonului ”Cumpără cu 1 click”. Dacă ai selectat butonul ”Adaugă în coș”, poți adauga în coș mai multe produse, din categorii diferite. Dacă ai selectat butonul ”Cumpără cu 1 click”, vei lăsa datele de contact la produsul / serviciul dorit, astfel comanda fiind finalizată.
  3. După adăugarea produselor dorite, intră în coșul de cumpărături, unde poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
  4. După verificarea coșului, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metoda de plată disponibilă și modalitatea de livrare preferată (ridicarea personală, livrare prin curier).
  5. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Comandă”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vânzătorul / vânzătorii primesc comanda ta și urmează să te contacteze în scurt timp.

Dacă ești înregistrat/ă pe moberry.md, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.

Notă importantă! Fiecare vânzător are taxe diferite de livrare, regiuni unde poate livra produsul/serviciul, opțiuni pentru livrare – toată informația o poți găsi pe pagina vânzătorului sau pe pagina produsului / serviciului. 

  • Ridicare personală

Serviciul de ridicare personală de la vânzător este marcat pe pagina produselor, pe pagina vânzătorului și la finalizarea comenzii, în secțiunea Modalitate livrare.

Ridicarea personală este gratuită.

  • Livrare prin curier

Fiecare vânzător are o anumită taxă de livrare, deoarece toate comenzile efectuate pe moberry.md sunt realizate direct de vânzătorul de la care este făcută comanda.

De exemplu, dacă aveți un produs sau mai multe produse de la un singur vânzător, vei achita o singură taxă pentru livrare. Dacă faci comanda pentru mai multe produse de la 2 și mai mulți vânzători, vei achita mai multe taxe pentru livrare (1 taxă livrare = 1 vânzător).

Unii vânzători, pentru o anumită sumă a comenzii, fac livrare gratuită.

Taxa de livrare se va aplica și va fi vizibilă în coș.

Fiecare vânzător are anumite opțiuni pentru achitare. Aceste opțiuni pot fi găsite pe pagina vânzătorului și pe pagina produsului / serviciului. La finalizarea comenzii, poți selecta metoda de plată oferită și convenabilă pentru tine.

Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:

  • Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate de către vânzători în ordinea înregistrării lor;
  • Cumperi direct de la producătorul local;
  • Găsești produse certificate ecologic;
  • Găsești informația detaliată despre produs și producător.

Contactează cât mai curând vânzătorul și informează-l. În dependentă de statutul comenzii, veți conveni asupra livrării produsului.

O comanda activă poate fi anulată sau modificată la discreția vânzătorului care a recepționat comanda ta.

Te îndemnăm să-l contactezi direct și cât mai curând pentru a discuta detaliile.

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să iei legatura cu vânzătorul și să-l informezi referitor la situația coletului primit. 

Întreaga răspundere o poartă vânzătorul produsului / serviciului.

Moberry nu desfășoară activitate de antreprenoriat, nu vinde niciun produs / serviciu și nu este participant la raporturile comerciale dintre vânzător și cumpărător, respectiv, nu este responsabil de niciun aspect ce are tangență cu bunurile sau serviciile plasate de vânzători.

Orice divergențe cu privire la produsele/serviciile plasate pe platforma moberry.md urmează a fi soluționate de către vânzător și cumpărător, conform legislației și negocierilor dintre părți.

Trimite-ne un e-mail la adresa moberry.md@gmail.com.

Descrie-ne situația cât mai detaliat, menționând data comenzii, starea produsului recepționat / nivelul serviciului primit și cauza raportării. Echipa noastră va analiza detaliile și va reveni cu un răspuns. 

Desigur!

  • Nu va mai fi nevoie să completezi toate câmpurile destinate achiziției. Vei cumpăra mai repede și mai ușor;
  • Poți crea o listă de preferințe pentru viitor;
  • Poți vedea istoricul comenzilor plasate;
  • Vei primi oferte și noutăți de la moberry.md referitor la evenimente interesante, produse și servicii noi, reduceri.